Step into an atmospheric open world, teeming with life: from the majestic true-to-life animals to the rustling of leaves above you as you stalk your prey. Discover more of your favorite reserve with the ATV and enlist the aid of a trustworthy scenthound to help track animal blood clues. Expand your hunting arsenal with powerful weapons and camp out in the wild using tents and ground blinds. theHunter: Call of the Wild - Gold Bundle contains: theHunter: Call of the Wild theHunter: Call of the Wild - ATV SABER 4X4 theHunter: Call of the Wild - Bloodhound theHunter: Call of the Wild - Te Awaroa National Park theHunter: Call of the Wild - Silver Ridge Peaks theHunter: Call of the Wild - Smoking Barrels Weapon Pack theHunter: Call of the Wild - Tents & Ground Blinds theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 1 theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 2 theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 3 *The Tents & Ground Blinds & ATV SABER 4X4 DLC is included in the base game and does not require a separate download.