Expand your weapon arsenal with a brand new collection of modern rifles! Whether you’re hunting small game or fierce apex predators, these versatile semi-automatic rifles have all the firepower you need. Each rifle is available in two distinctive skins and compatible with a wide range of scopes. Modern Rifle Pack contains: - ZARZA-15 .22LR: Chambered in .22LR and equipped with a custom 16 inch barrel. Suitable for small-sized animals. - ZARZA-15 .223: Chambered in .223 and equipped with a custom 20 inch barrel. Suitable for medium-sized animals. - ZARZA-10 .308: Chambered in .308 and equipped with a custom 24 inch barrel. Suitable for medium to large-sized animals.