Gear up for a new level of hunting with the Rapid Hunt Rifle Pack, featuring three semi automatic rifles known for their quick action and power. Be ready for anything the wild throws your way. The Rapid Hunt Rifle Pack Includes: PERRY .308 The PERRY.308 is a rugged and reliable semi-automatic rifle. With its gas-operated long-stroke piston action, tough build and powerful recoil management, every shot will be just as effective as the last making it a trusted companion. Chambered in .308, the rifle is a perfect fit for medium to big game hunting. HANSSON .30-06 The HANSSON .30-06 is a semi-automatic rifle designed for quick action and hip fire in the harshest environments. Built with exceptional attention to detail, it offers an extremely smooth action making sure you get fast follow up shots with ease. Equipped with .30-06 ammo, it’s the ideal rifle for hunters targeting medium to big game. QUIST REAPER 7.62X39 Built to handle virtually any environment and utilizing an all new ammo type, the QUIST REAPER 7.62X39 stands as a timeless choice for hunters. Known for its ease of use, it’s the perfect rifle for small to medium game. Utilizing the new 7.62x39mm ammo beloved by precision hunters worldwide, it offers a completely new challenge for even the most seasoned hunters.