Dive into the ultimate hunting experience with theHunter: Call of the Wild Starter Bundle! This bundle contains all the exciting content from the base game, the two most recent reserves (“Rancho del Arroyo” and “Te Awaroa National Park”), and the Bloodhound tracking dog. Explore 100 square miles (256 square kilometers) across four distinctive reserves, hunt unique animal species, and enlist the aid of a trustworthy scenthound to track blood clues from injured prey. Step into an atmospheric open world teeming with life, and hunt a wide variety of unique animal species; from majestic sika deer, elusive mexican bobcats, and massive bison, down to the countless birds and critters of the wilderness. Each reserve is meticulously crafted to be as convincing as possible, letting you explore different regions of the world and traverse its rich biomes. You can hunt on your own or together with friends, but remember, you are not just a visitor in this world, you are a living and breathing part of it. EXPLORE HUNTING GROUNDS ACROSS THE WORLD In theHunter: Call of the Wild Starter Bundle, 100 square miles (256 square kilometers) of hunting adventures lay before your feet. Explore the huge, sprawling desert of Rancho del Arroyo, stroll on the tropical beaches of Te Awaroa National Park, discover the dense pine forests of Layton Lake, and traverse the rolling hills and lush farmlands of Hirschfelden. Wherever in the world you decide to hunt, there are endless opportunities for epic stories and memorable moments to experience. HUNT UNIQUE ANIMAL SPECIES In any of the four reserves that are included in theHunter: Call of the Wild Starter Bundle, you will be able to come across animals of all shapes and sizes, from pheasants and coyotes to moose, chamois, black bear, and deer. With unique and exciting species to hunt, all with their own authentic behaviors, traits and movement patterns, no single encounter is ever the same. ENLIST THE AID OF A TRUSTWORTHY SCENTHOUND In theHunter: Call of the Wild Starter Bundle, you can adopt a clever new approach to hunting with the Bloodhound by your side. Famous for its outstanding sense of smell, this canine-companion will track the scent of blood over large distances and in thick brush, leading you with great precision towards your target. The Bloodhound is the most efficient and loyal sidekick a hunter could ever want!