Sea of Thieves Deluxe Edition
Celebrate five years of Sea of Thieves with this special edition, which includes a copy of the game with all permanent content added since launch, plus a wide-ranging assortment of extra cosmetics and collector’s items. In addition to the 2023 Edition bonus content – Hunter Cutlass, Hunter Pistol, Hunter Compass, Hunter Hat, Hunter Jacket, Hunter Sails and 10,000 gold – this edition of the game comes with a further Deluxe Bundle containing the Black Phoenix Figurehead, Black Phoenix Sails, Crab Dab Emote, Deck Hide Emote and 550 Ancient Coins for use in the Pirate Emporium.