Deluxe Bundle
Included with the Deluxe Edition of Sea of Thieves, this bundle contains the scorching Black Phoenix Figurehead and Sails, the classic Crab Dab and Deck Hide Emotes, and 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium.