Fossil Frenzy Bundle
Wield beastly weapons, dress as an amber-touched antiquarian and light the way with this fossilised lantern! The Fossil Frenzy Bundle contains the Prehistoric Plunderer Costume, Lantern and weapons, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.