Sea of Thieves Parrot Starter Bundle
Get a headstart with the Parrot Starter Bundle, packed with items from the Pirate Emporium plus free bonus cosmetics and gold! This bundle includes Ancient Coins to spend as you please on premium items, and a quirky Coin Toss emote and Parakeet companion to ensure that you fit in among the misfits. Ideal for those new to the Sea of Thieves, this bundle lets you express yourself and your personal pirate style with your new pet and emote, with some bonus cosmetics and gold to enjoy! The Parrot Starter Bundle contains 550 Ancient Coins, the Blue Water Parakeet and Coin Toss Emote, plus free bonus content: 10,000 gold and the Parrot Cutlass, Hat, Jacket and Sails.