Watch Dogs: Legion - Deluxe Edition
Enhance your Watch Dogs: Legion experience with the Deluxe Pack. This pack includes: - The London Dissident Pack - Lynx Operative - 1 Week of VIP Pass Build a resistance from virtually anyone you see as you hack, infiltrate, and fight to take back a near-future London that is facing its downfall. Welcome to the Resistance. Recruit and play as anyone in the city. Everyone you see has a unique backstory, personality, and skill set. Hack armed drones, deploy spider-bots, and take down enemies using an Augmented Reality Cloak. Take the resistance one step further and fight with your friends in new missions in Online mode.