Watch Dogs: Legion - Season Pass
The Watch Dogs: Legion Season Pass includes one major expansion delivered in two episodes including the comeback of Aiden Pearce as a full-playable character. It also includes new content for Watch Dogs: Legion - extra missions, four iconic heroes with unique abilities and a Dedsec car skin. Also includes access to the Original Watch Dogs Complete edition once available!