Vagante
Vagante is an action-packed roguelike platformer set in a dark fantasy world filled with monsters, demons and crooks. It features permanent death and procedurally generated levels. Despite these dangers, adventurers commonly travel these unforgiving lands questing for fame, riches, and power. They game can be played cooperatively with friends both locally and online, it also offers a single player mode.