Ravenswatch - Legendary Edition
Choose a side and show your support for the game with the Legendary Edition. Includes: * Ravenswatch game * Ravens Skin Pack: 9 exclusive Ravenswatch-themed outfits for Scarlet, Beowulf, Snow Queen, Pied Piper, Aladdin, Geppetto, Sun Wukong, Melusine and Carmilla. Available from the hero selection menu. * Nightmares Skin Pack: 9 exclusive Nightmare-themed outfits for the same heroes and available from the same menu. * Digital Soundtrack: an enchanting musical adventure! Immerse yourself in the unique atmosphere of Ravenswatch with the game's original soundtrack, mastered on a 20-track album. * Digital Artbook: 150 pages of concept art and illustrations that recount the graphical design of the game, from pencil sketches to 3D animation.