Action Arcade Wrestling
Perform a BODY SLAM, knock’em down with a CLOTHESLINE, pull off the classic PILEDRIVER AND… shoot LIGHTNING BOLTS into your opponent's face?! Whatever you do… don’t find yourself looking up at the lights! Action Arcade Wrestling brings everything you love from 90’s wrestling games with its own twist of chaos and fun. Join the action and step through the ropes in this fast-paced, arcade wrestling extravaganza to superkick the overly simulated wrestling games out of the ring! Choose from a roster of 30+ outrageous wrestlers executing their powerful attacks and superhero-like abilities in the most over-the-top wrestling game ever conceived. Need more wrestlers to choose from? Go to the Creations menu and choose from hundreds of user-generated wrestlers and arenas to download and play in the game! Whether it’s your favorite superhero, most feared monster, or even if you want to wrestle as a shopping cart (yes, really!), you can find it all in the creations generated by our free companion app, the Wrestle Lab, available on Windows-based PC.