Oh...Sir! The Insult Simulator
The parrot is back from the dead bringing countless new insults for your disposal, Sir! Remember that silly game that parted lovers, destroyed families and turned friends into enemies? Here’s its console incarnation! Game Features: Loner’s Insult Tournament Mode: Battle your way through numerous unique situations and verbally assault your console Real-Life Friends Mode: Berate your actual friends on a couch, ottoman, or whatever else you like to rest your backside on Imaginary-Friends Mode: Verbally take down strangers from all over the world online. Contentious Battle System: Employ combos, criticals, continuations and other new mechanics to outwit your argumentative opponents!