Hockey Beasts
Hockey Beasts is a colorful, casual hockey game in which the player takes on the role of a member of one of the animal teams and tries to prove which of them deserves to be called the best. Play locally with up to 4 players, or take the competition online with up to 6 players. Pick your favourite squad: from stubborn bulls and speedy monkeys to crocodiles, elephants, giraffes, and other rink-ready beasts. Every team plays differently, so choosing a character is not just about looks. Some are quick and agile, others rely on strength, reach, or a more patient approach. The controls are simple enough to understand from the first match, but winning consistently takes timing, positioning, and a good read of your opponent. It is easy to play, hard to master, and built around short matches that are just as enjoyable during a relaxed solo session as they are in a competitive multiplayer game. Expect expressive cartoon characters, colorful arenas, messy rebounds, awkward collisions, and goals that sometimes feel brilliant and sometimes completely accidental.