Undertake the case of the century in this must-play classic from ATLUS. The studio behind Shin Megami Tensei remasters "Devil Summoner: Raidou Kuzunoha vs. The Soulless Army" with revamped visuals, QOL updates, new VO, and an overhauled battle system! Taisho 20, in the Capital— A young heiress approaches the Narumi Detective Agency with a strange request...to kill her. Without any further explanation, the girl is kidnapped. Apprentice detective Raidou Kuzunoha XIV, who moonlights as a Devil Summoner assigned to protect the Capital, is on the case. Raidou investigates all across the city, which includes entering the Dark Realm—a dangerous juncture between the real world and the netherworld where demons abound. Become Raidou Kuzunoha and work with your allied demons to unravel the mysteries that block your path. What was once a missing persons matter soon spirals into a conspiracy that will shake not only the Capital, but the entire nation. KEY FEATURES An Enhanced Yet Faithful Remaster: The supernatural action RPG classic returns, now revamped with visual, audio, and combat enhancements for modern consoles while staying true to the original game's style. A brand-new UI, full VO, expanded 3D environments, and more invites both veterans and newcomers alike to a nostalgic and thrilling gameplay experience. A Supernatural Detective Mystery: Channel your inner detective in a gripping, supernatural adventure with a charming cast of complex characters. Uncover the truth behind collusion swirling around the Capital with unexpected twists and turns ahead. Use both your mind and the might of your demons to leave no stone unturned. A Fantastical Taisho Era Adventure: Navigate the historic streets of a fantastical 1930s era in Tokyo or delve into the haunting Dark Realm where demons lie in wait. With over 120 demons to summon, choose your allies wisely to prevent humanity from being consumed by darkness.