Edge of Eternity
Wage epic turn-based battles as you follow Daryon and Selene on their quest to find a cure to the all-consuming Corrosion in this grand tale of hope and sacrifice. Key features: An enthralling story filled with plot twists and heart-wrenching moments A gorgeous fantasy world to explore Epic battles with a unique and strategic turn-based combat system Charismatic and unforgettable characters Stunning soundtrack featuring Yasunori Mitsuda (Chrono Trigger & Xenoblade Chronicles) An advanced crafting system A giant two-tailed cat-mount! Entirely voiced in English and Japanese 50+ hours of gameplay!