Gigantic: Rampage Edition
GO GIGANTIC! THE UNIQUE MOBA HERO SHOOTER RETURNS! GIGANTIC: RAMPAGE EDITION is a premium and definitive release of the original 5v5 MOBA Hero Shooter, GIGANTIC, that provides a dynamic and exciting team-based multiplayer experience for fans of both genres. Choose from a diverse roster of unique heroes, each with a set of upgradeable abilities, and team up with four other players to control objectives and take down the opposing team’s mighty Guardian, all while protecting your own. GIGANTIC: RAMPAGE EDITION includes a new game mode, cross platform play, new heroes, new maps, and gameplay improvements that give fans a bigger and more complete GIGANTIC experience than ever before, while welcoming new players to the action and fun-filled world of a Hero Shooter. FEATURES: EVERYTHING FROM THE ORIGINAL GIGANTIC AND MORE! EXCITING ROSTER OF HEROES - 23 returning heroes and new heroes to select from, all with a unique set of offensive and defensive capabilities, including their own ultimate abilities. Choose a hero, join a team and go against another team in 5v5 battles to see who will win it all! NEW HEROES: ROLAND - A world-hardened man, who lost his arm, but gained unparalleled reach. KAJIR - A fast reflexed feline who has a taste for fighting in the alley and streets. EXPANSIVE AND INTRICATE MAPS – Set in a vibrant fun-filled world, prepare to jump into and blast your way across expansive battlefields with creatures, such as massive Guardians, to aid you in battle! NEW MAPS: PICARO BAY - A breezy seaside map with verticality, narrow alleyways, and a pirate ship for waging fast paced clashes. HEAVEN’S WARD – A heavily industrialized district that showcases an old power plant, warehouses, and factories with many nooks and crannies for players to have a blast in. CUSTOMIZATION AND HERO PROGRESSION – Make your favorite GIGANTIC hero your own! Build and customize individual hero loadouts that match your playstyle, unlock and choose from a variety of hero and weapon skins, including new skins not from the original game, and unlock additional content for your hero as you progress! GAME MODES: RUSH – A new game mode that is more accessible, fast-paced and action-packed for all players bringing a streamlined GIGANTIC experience that lets players jump in and get into the action with ease. CLASH – The original game mode from the classic version of GIGANTIC is back, bringing a deeply strategic and thrilling team-based experience for more epic matches. CUSTOM – Create your own exciting matches where you can pick a map, compete against friends to refine your skills on the battlefield, and also spectate. CROSS PLATFORM PLAY BETWEEN CONSOLES AND PC Team up and jump into epic matches with friends across multiple platforms. FREE POST LAUNCH CONTENT: Following the launch of RAMPAGE EDITION, a Ranked Mode and new hero skins will be released for free via updates.