War Robots
War Robots is a tactical shooter focused on giant mechs combat. Join global worldwide PvP battles, spring ambushes, outmaneuver opponents, and turn the tide with smart positioning. Destroy. Capture. Upgrade. Become stronger and prove your skills in the War Robots online universe. CHOOSE YOUR FIGHTER Over 50 robots with unique designs and powers let you find a style to call your own. CUSTOMIZE Fit each robot with weapons, modules, pilots, and drones of your choice. Find your favorite combo and show everyone what you’ve got. PLAY HOW YOU WANT Crush and destroy, protect and defend, or pressure your enemies using a massive selection of weapons, including ballistic missiles, plasma cannons, and heavy shotguns. BATTLE TOGETHER Team up with other players. Join a powerful clan to find reliable teammates (and friends), or start your own. MULTIPLE GAME MODES Try classic Beacon Rush. Go solo in special modes like Arena or Free-for-All. Or challenge yourself in PvE fight. EXPLORE THE LORE The War Robots world grows with every update, and the community is always ready to help. Online play required. Includes optional in-game purchases.