The ultimate edition of the latest major entry in the legendary RPG series! Embark upon an epic adventure as The Luminary: the chosen one in a world that vows to hunt him down. The Luminary and his unique band of loyal companions work together to survive an onslaught of ne’er-do-wells and overthrow the dark forces that plot to plunge the world of Erdrea into chaos. Explore the massive world of DRAGON QUEST and awaken your power in this can't-miss adventure! - UNRAVEL AN EPIC MYSTERY IN A RIVETING TALE – You are the Luminary, a hunted Hero who must uncover the mystery of his fate. - ASSEMBLE A COLORFUL CAST – Accompanying you is an endearing band of adventurers with their own rich backstories and personalities. - EXPLORE A VAST, BEAUTIFUL, LIVING WORLD – Excitement lurks around every corner. Access new areas, by foot, on horseback or with the use of monstrous vehicles. - ENGAGE IN CLASSIC TURN-BASED BATTLES WITH A MODERN TWIST – Featuring mechanics simple enough for beginners, but with enough depth to satisfy hardcore fans. - HAVE SOME FUN & SAVE THE WORLD – Tons of side quests and addicting mini-games awaits you for enough content to keep you playing for well over 100 hours. - CHALLENGE YOURSELF WITH THE DRACONIAN QUEST - Available when you start a new game, these options allow you to craft you own customized difficulty. DEFINITIVE EDITION CONTENT Includes the critically acclaimed DRAGON QUEST XI, as well as an array of new content, features and quality of life improvements.