One Step From Eden
One Step from Eden combines strategic deck-building and real-time action with rogue-like elements, allowing your character the chance to carve a path of mercy or destruction. Fight alone or with a friend in co-op as you cast powerful spells on the fly, battle evolving enemies, and collect game-changing artifacts. Can you make it to Eden or will your destruction be imminent?