Golf With Your Friends
Why have friends if not to play Golf... With Your Friends! Nothing is out of bounds as you take on courses filled with fast paced, exciting, simultaneous mini golf for up to 12 players! Key Features: 12 Player Multiplayer! Make sure your skills are up to scratch as you tee off against 11 other golfers in online multiplayer. Themed Courses! Get the Par-Tee started and go head to head on themed courses! Become a pro in the pirate ship, declare worms warfare on the worms course or aim for an albatross in the ancient theme. Powerups! Drive a wedge between your friends as you trap their ball in honey, freeze it or turn it into a cube. Three Game Modes! Tee off in classic mini golf, shoot for the pars in hoops or swap the hole for a goal in hockey Customisations! Turn the fairway into the runway, with stylish hats, floaties and trails for your ball!