Bridge Race
Grab your bricks, get building, and race to the finish line before your rivals even lay their first stone! Collect bricks of your color and build your bridge to the next level. Got some extra bricks? Use them to expand your castle and unlock quirky new brick designs! Want to slow the competition down? No problem! Trip them up and zoom ahead to claim first place. Crush those bonus levels to stack up coins, and then use them to unlock new skins and colors to show off your style! NEW VERSUS MODE FOR UP TO 4 PLAYERS! Compete with your friends in an exciting head-to-head split-screen showdown. Choose your custom color and unique skin, set the number of rounds, and let your building skills shine. Earn points each round based on your finish, and see who rises to the top of the leaderboard. Ready to show off your skills and claim victory? Features: - Build across endless levels of fun! - Local multiplayer mode for up to 4 players! - Customize your bricks and character for a unique look! - Expand your castle with extra bricks! - Challenge yourself in epic bonus and boss stages! Outbuild, outsmart, and outlast the competition—who knew building bridges could be this much fun?