Turbo Golf Racing
8 Player Online Race Take on up to seven other competitors in a Grand-Prix style competition. Boost, dash and glide to be the first to get your ball into the hole. Hit the boost pads to charge past your rivals, take shortcuts to outwit them and utilise pick ups to stop them in their tracks. Golf Mode Step into the ultimate showdown, where precision triumphs over speed, and victory is achieved by fewest shots. Scope out the course with the exclusive aerial camera, and hit your ball further than before with the combined power dash mechanic. Put your golfing skills to the test in casual or custom games! Time Trials Race against the clock to earn stars and unlock new courses! Compare your best time on each course against those of your friends, or secure your place on the global leaderboards! Power Cores and Pick Ups Control the way you play by equipping unique Power Cores to suit your playstyle. Hit your ball with more power, spin, or bounciness, whilst using powerful abilities to grapple onto, freeze or stick to your ball. Customisation Stand out from the crowd in your personalised vehicle. Enjoy over 1 trillion different combinations with customisable car bodies, balls, wheels, spoilers, shields, paints and boosters! Traverse The Courses Use your wings, wheels and wit to navigate the terrain, taking advantage of boost pads and boost rings, while avoiding rough, bunkers and trees! Journey through unique biomes, including ancient Aztec temples, gravity defying space courses and industrial wastelands!