The Last Camp
Pre-order the Standard or Ultimate Edition now to receive the exclusive Apocalyptic Golden Mask appearance and unlock the game three days early. "The Last Camp" is a doomsday themed game. This game uses high-quality graphics, rich weapons and props systems, and a grand world map to create a cross-generational dual-stick shooting game, bringing a feast for shooting game enthusiasts. The world has become a ruin, and humans have built the last camp on the ruins. Everyone must coexist with the doomsday world; in the game, players need to use the technology and weapons left over from the human world to fight against various mutant zombies, evil predators, and giant mechanical monsters. The camp will encounter various troubles, such as lack of oil, inability to generate electricity, and the need for clean water sources. Players need to solve various crises according to the development of the plot. The game includes 8 chapters and branch challenge levels in endless mode, with a total game time of more than 15 hours. Players can play alone or with multiple controllers locally; the battle mechanism based on the 'Turing AI game model' makes the game battles fierce and changeable; the game has a large sandbox system, including a weapon upgrade system, a blueprint system, a character skill growth system, a prop system, a clothing system, etc. In the sandbox system, players can freely formulate the growth plan of the game character. Although the world has long been shattered, we still have to hold on to hope and work hard to survive. The continuation of the camp cannot be achieved by simply closing the door. There are many outposts around the camp that need to be maintained, and there will be survivors who need to be rescued.