The Elder Scrolls Adventures: Redguard
ONE MAN AGAINST AN EMPIRE Tiber Septim has swept through Tamriel, uniting its squabbling lands by force. Even the mighty Redguards of Hammerfell have come under Imperial control. Cyrus, the legendary Redguard mercenary, leads a rebellion against the Empire. Along with a faction known as the Restless League, Cyrus defeats the occupying forces at Stros M’kai and forces Tiber Septim to make peace with the Redguards.