HARDWIRED: Ghost In The Reset
Step into a brutal dystopian world in this intense singleplayer action adventure shooter, developed entirely by a solo independent creator. You are Kay, a cynical combatant who survived the collapse by purging all sentimentality; for her, emotions are nothing more than a critical system failure. But when a highstakes mission goes sideways, you are forced to survive alongside Icarus, a highly advanced, selfaware prototype unit whose behavior defies every line of its code. As you blast your way through intense combat, Kay rediscovers her humanity and unearths the corrupt foundations of the city of Omnia, a deep and unyielding connection begins to emerge.