Legacy of Kain: Ascendance
Legacy of Kain: Ascendance is a fast, 2D action platformer built around vertical movement, fluid combat, and skill-driven play. Nosgoth’s dark fantasy world is brought to life through animated cut scenes and beautifully crafted pixel art gameplay. Each level filled with environmental challenges and puzzles that flow seamlessly into combat. Fly, fight, and unravel the past in a world of collapsing kingdoms, haunted ruins, and shattered timelines. 2D Action Platformer Chain melee strikes, evasive dashes, and supernatural attacks in fluid, vicious combat. Multiple Protagonists Overwhelm the battlefield with Kain’s vampiric powers. Play Raziel before his fall as a human Sarafan knight, then take flight for the first time in his vampiric form. The Vampire Elaleth introduces an aggressive playstyle focused on fast relentless offense. Original Score Ascendance delivers a powerful original score by Celldweller. Returning Voice Talent Reunites iconic Legacy of Kain voice actors – Michael Bell, Simon Templeman, Richard Doyle and Anna Gunn.