Obsurity
Obsurity swept the whole of Ahn'koval. Eternal darkness and pain is all that we have. Obsurity - Atmospheric action with puzzles and two playable characters. The story tells about the fate of a knight exile and a young treasure seeker. One interconnecting tale of suffering and sacrifice.