Frozen Gauntlet
Frozen Gauntlet is a unique platformer where you play as Zen, an adventurer armed with a magical gauntlet that can freeze enemies to clear a path back home. Face flying creatures, dodge spikes, and avoid deadly traps as you master your skills. The game features stunning hand-drawn 2D art with a distinctive style, spanning 20 levels across 3 diverse worlds. Each world is accompanied by a unique soundtrack that enhances the atmosphere. It's a fun yet challenging platformer that will test your reflexes and creativity.