Neptunia Game Maker R:Evolution
In a world of powerful rival Game Makers... Within the Game Maker world, in order to acquire Shares, Game Makers have started to wage a battle for supremacy. And so, a new Game Maker steps into the fray, attempting to endure the battle for survival in Gamindustri. Key Features Game Studio of The Year - Play as the main protag, Older Nep, and grow a previously defunct gaming studio to success. Building a game studio requires strong developers, cutting-edge video games, and the expansion of your market. Choose wisely and become the biggest game studio of the year! Build Games & Boost Your Party - Boost your party stats with the help of creating games through disc development and choose creators to work on your next hit game! Vroom, Vroom in Style - Ride through dungeons in Gamindustri and sell your games on your trusty purple motorcycle. Older Nep can also challenge pesky enemies for pinks (aka special rewards) or test your racing skills through time trials! Party Management 101 - Supervise a party of four to lead your company to the top! But there may be other game studios ready to take you down. With a revamped battle system, chained attacks, and transformative specials, Older Nep and friends are ready for victory!