Trivia: Knowledge Trainer - the Quiz Game
For sophisticated thinkers, perfect for fun evenings with friends, PlayFront State of the art trivia game - exiting all along the line, Chip Sharpen your mind .. a perfect game, Happy Gamer The smartest, most interesting trivia out there. It’s designed to stimulate your brain with over 5,000 high-quality, challenging, and informative questions. Each lesson tests your wits with 10 questions from 10 different categories. The difficulty level depends on you. Get an answer right and you'll move up a level. A wrong answer leads to an easier question. But you'll want to move up to improve your Knowledge Quotient, which is recalculated after every round. In a multiplayer game, up to 4 players can compete.