Exoprimal
Contains the following content: - Shark's Mouth (Gray) exosuit skin for Deadeye - Stone Golem exosuit skin for Roadblock - Bush Camo exosuit skin for Witchdoctor Note: Skins are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. This special bonus is only available for those who pre-order the standard edition of Exoprimal or the Exoprimal Deluxe Edition. This special bonus may be made available for purchase at a later date. Visit the official website for more details. Exoprimal is an online, team-based action game that pits humanity's cutting-edge exosuit technology against history's most ferocious beasts – dinosaurs.​​ Exosuits are grouped into different roles, and players will pilot these exosuits to hold firm against overwhelming dinosaur swarms in online-only, team-based action game modes. Dino Survival, the main game mode, sees two teams of five players compete in a variety of PvE and PvP missions. Players will be transported to the scene of the latest dinosaur outbreak and follow Leviathan's guidance to complete objectives. The team that completes the mission first will emerge victorious. Whether players are engaging the other team directly, or fighting alongside them against a common enemy, the aim is to accomplish objectives as quickly as possible. Missions vary depending on player skill and other factors, meaning no two matches will unfold the same way. Online Play * A Capcom ID and internet connection is required to play this game. * For information on the services related to Capcom ID and how to use it, please visit the official Capcom ID website cid.capcom.com. Please note that there may be cases wherein use of Capcom ID is age-restricted. * Capcom may temporarily suspend online services in the event of unforeseen circumstances.