Digerati Best Sellers
A triple treat of Digerati hits! This bundle contains Slain: Back From Hell, Snakeybus, and Sunless Sea: Zubmariner Edition. A heavy metal inspired arcade combat game with stunning pixel art visuals, challenging old-school gameplay, and a brutal soundtrack. Fight through a Gothic world and face the deadly overlords that reign over each of its cursed realms. Defeat them to continue your quest, or fail and die gruesomely… An absurd arcade-driving game and frantic score-chasing experience where the biggest danger is yourself! Wind through city streets, pick up as many passengers as you can and deliver them to their destination to increase your score AND the length of your bus! LOSE YOUR MIND. EAT YOUR CREW. DIE. Take the helm of your steamship in a Victorian Gothic roleplaying game of discovery, loneliness and frequent death.