Two Point Hospital and Two Point Campus Double Pack
The Two Point Studios Double Pack features both critically acclaimed games - Two Point Hospital and Two Point Campus. Also includes Two Point Hospital's first four major DLCs, Bigfoot, Pebberley Reef, Close Encounters and Off the Grid, along with two item packs, Exhibition Items and Retro Items. Two Point Hospital Build, cure and improve! Build up a hospital from nothing to a masterpiece as you design the most beautiful – or functional – healthcare operation in the whole of Two Point County. Optimise your hospital design to increase patient (and cash) flow, arranging corridors, rooms and waiting areas to your exact specifications. Expand your hospital to multiple buildings as you look to get as many patients through the door as possible. Place decorative and functional items around your hospital to improve its prestige, lower patient boredom, increase happiness and keep those end of year awards flowing in. Cure unusual illnesses! Don’t expect Two Point County to be populated with your usual types of patients. In this world, you’ll experience all kinds of unusual illnesses; from Light-headedness to Cubism – each requiring their very own special type of treatment machine. Diagnose illnesses, build the right rooms to handle them, hire the right staff, and then get ready, because curing just one of these illnesses is just the beginning. Once you’ve conquered an illness, research improved cures and machines and turn your hospital into an unstoppable healthcare juggernaut. Your first hospital is where it begins, but what next? Two Point Campus Build your university, your way! It’s time to spin academia on its head! Got a yearning for learning? Or just keen to build an educational masterpiece? Two Point Campus is jam-packed with new creative tools to help you build the university of your dreams. For the first time, build on the outside as you develop a blank canvas of greenery into your own delightfully educational campus environment, housing the top teaching facilities in the land. Lay down pathways with new easy-to-use tools. Plant glorious collections of outdoor flora. The only limit is your imagination (and your in-game bank balance). Rather than typical academic fare, students in Two Point County enjoy a range of wild and wonderful courses: from Knight School (hey, we all have to learn jousting at some point in our lives), to the salivatory Gastronomy, where your students will build mouth-watering concoctions like giant pizzas and enormous pies. Build libraries, hire the best staff, kit your campus out with the best courses and watch the academic potential of your students get unlocked! But it’s not just work hard. Oh, no. It’s play hard, too. You’ll need to keep an eye on their happiness and make sure they’re getting enough entertainment, pastoral care and general joie de vivre to develop into incredible individuals who will do the legacy of your university proud.