Shift Happens
Shift Happens presents Bismo and Plom – two loveable jelly creatures who got merged due to a comical yet dramatic accident. Together they have to solve lots of puzzles, survive daring jump- and climbing actions. And they have to collect lots of valuable coins. Get yourself taken into a totally unique gameplay experience which can also be enjoyed together on a couch. In over 40 levels. Separated into four different worlds, Shift Happens offers everything a true Jump & Run fan will ever need.