War Thunder - "Wings of Victory" Bundle
This pack includes: Dolgushin's La-7 Pack; Golovachev's Yak-9M Pack; Prendergast`s Spitfire FR Mk.XIVe Pack; John Plagis' Spitfire Mk. IXc Pack; George Bostwick's P-47M-1-RE Thunderbolt Pack; Ray Wetmore`s P-51D-10 Pack. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions in battles for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!