Starlit Kart Racing
Come show your skills as a pilot and your intelligence to use the super powers of karts! With this perfect combination, you will be the great Starlit Kart champion! Adrenaline fuels the mind-boggling races between heroes and villains from Starlit Adventures! Do you dare to join this team? Highlights: * Race on dozens of exciting tracks * Experience mud, rain and even night races * Win special challenges and battles against the Starlit bosses * Use superpowers and special items to turn disputes around * Collect beautiful customizable karts * Choose a category according to your pace (from 150cc to 600cc) Yes, you are able to feel all that adrenaline! Starlit Kart Racing is part of the Starlit franchise, which features free-to-play action and puzzle games for all ages available on mobile platforms and consoles. The fun is guaranteed by intelligent controls designed for a better experience with the adorable characters from the Starlit universe.