Snake.io
Develop your skills, try to survive as much as you can and become the biggest snake. You start as a small snake, get bigger by eating other snakes who try to do the same. You have to attack wisely but defend skillfully. How long can you survive? Attack fast with the mass-eject booster and get in front of other snakes to beat them when they hit you head on, no matter how small you are or how big they are. The best one wins. Play wherever and whenever you like. Game controls and mass eject button are fine tuned for higher precision maneuvers and for more fun. Play against your friends as well! Snake.io introduces local multiplayer where you can compete with up to 4 players on the same device for the highest score! Game Features: - Grow fast to dominate the board with smooth gameplay - Supports controller, keyboard, mouse, and even touchscreen controls - Global Leaderboards - Local Multiplayer with up to 4 players How to play: - Cut in front of other snakes quickly to make them explode when they hit you head on - Once you get them to hit you, eat them as fast as you can to gain more mass - Eject mass to boost your speed with one button - Try to beat the highest score based on your length during a session - Internet connection is not needed, play wherever, you are offline or online Are you a snake or a worm? Thanks to you, the original Snake.io is back with new regular updates. We are a small team who are all motivated with your support. The game is still in active development and we constantly try to make it more fun!