Keeper's Toll
Arise, fallen hero, and see your journey through! Enter Keeper's Toll, an action-packed survival roguelite set within a retro-infused dark fantasy world. Every moment could be your last, but with each setback, you grow stronger. Seize the challenge, overcome daunting foes and purge a callous world in top-down pixel art style. Keeper’s Toll places a heavy focus on skill-based gameplay with action RPG elements. Each run allows you to study your enemies and hone your skills while progressing through the main quest. Once you have mastered the basics, Keeper’s Toll introduces unique enemy archetypes, intricate bosses and fresh mechanics that will challenge any worthy hero. Choose from the Shadow Monk, Pyromancer, Blood Maiden, Necromancer, Ranger and Bogatyr. Each hero has unique mechanics, abilities and progression trees to explore. Ferocious bosses and cutthroat invaders lie at the heart of Keeper’s Toll and its perilous lands. Strengthen your character with quick-thinking strategy or suffer a swift end to your journey!