Birds and Cats
Become a master quilter and a bird researcher in this bundle featuring 2 digital adaptations of award-winning board games. Sew extraordinary quilts and attract cute kittens to them in Quilts and Cats of Calico, or create beautiful bird preserves full of unique birds in Wingspan. This bundle includes: - Wingspan - Quilts and Cats of Calico Wingspan is a relaxing, award-winning strategy card game about birds for 1 to 5 players. Each bird you play extends a chain of powerful combinations in one of your three habitats. Your goal is to discover and attract the best birds to your network of wildlife preserves. Quilts and Cats of Calico is a wholesome, award-winning complex puzzle game for 1 to 4 players. Meet adorable cats and sew the coziest quilts. Compete with other players in multiplayer mode, play solo, or delve into the story of a quilter sewing their way through the city of cats.