Andromeda Survivors (Windows)
Prepare yourself for an epic journey in Andromeda Survivors, a casual game with rogue-lite elements that will challenge your skills and strategy! In a universe threatened by thousands of enemies, you are the last defender of Andromeda. Command your ship and destroy endless waves of adversaries while collecting skills and powerful upgrades to create the most incredible and invincible builds! Each defeated enemy is an opportunity to grow: by eliminating the invaders, you'll collect vital experience to unlock new skills and make your ship the most powerful in the galaxy. But that's not all! Prove your worth by completing challenging missions and conquer new ships, each with unique characteristics that can be upgraded. In Andromeda Survivors, your strategy is the limit! Customize and enhance your skills and ships to overcome challenges and become a legend in the Andromeda universe. Are you ready to face the invasion and become the hero that Andromeda needs?