Soulstone Survivors & Supporter Pack
Soulstone Survivors & Supporter Pack is a bundle containing the full action roguelite experience Soulstone Survivors, and the Supporter Pack, offering players both the thrilling hunt for godlike power and the twisted transformations of the Void. In Soulstone Survivors, unleash devastating power as one of many Void Hunters, battling massive hordes and screen-shaking bosses in a fast-paced, progression-rich action roguelite. Experiment with endless build combinations across skill trees, weapons, runes, and passive synergies to become an unstoppable force across the battlefield. Each run presents new challenges, rewards, and paths to mastery. The Supporter Pack twists all 22 Void Hunters into their dark mirror selves—eerie reflections shaped by the Void. These cosmetic skins allow you to embrace chaos in style, adding visual flair and depth to every run. Whether you’re chasing achievements or just starting your journey, these corrupted skins offer a haunting new way to enter battle. The Supporter Pack is purely cosmetic and does not impact gameplay. Not available on Xbox One.