Love is All Around Collection
"Love Is All Around" is a simulating love story real-life full-motion interactive video. You will meet, get to know, and fall in love with six beauties with completely different personalities and styles, embarking on one immersive and sweet journey after another. "Love Is All Around 2" is the official canonical sequel to the series! This time, we invite you to step into the treacherous and unpredictable world of ancient martial arts and imperial courts, experiencing an unprecedented immersive romantic interactive adventure. *“Love Is All Around” is only supported on Xbox consoles. *“Love Is All Around 2” supports Xbox Play Anywhere. Buy once and play on both Xbox and PC.