Hasbro Family Fun Pack Conquest Edition
4 great Hasbro games in 1 for countless hours of family fun ! Enjoy your favorite Hasbro games in this brand new all-in-one compilation! MONOPOLY Plus, RISK Urban Assault, Battleship and Scrabble, you can now get it all in the Hasbro Family Fun Pack - Conquest Edition. The games you know and love are more fun and interactive than ever on console! You'll have plenty of surprises to discover, including social features like leaderboards and rewards to party with people all around the world in amazing online modes. Come and visit the Hasbro Game Channel to unlock exclusive rewards, discover new games, and see which games your friends are playing to join them in exciting parties!