Century: Age of Ashes
Century: Age of Ashes, the multiplayer dragon battle game is now available for free! Customize your dragon, dive into the arena and compete to become a legendary Dragoneer. Burn your enemies and rule the skies! ------- INTENSE ARENA BATTLES Dive into the arena alone or with friends and fight for your survival in exciting game modes: - Outbreak (PvE): team up and protect the towers of Hel’s Breach against waves of horrific enemies. - Carnage (PvP): A killing spree with special power ups. It’s Team Deathmatch, Dragon riders style! - Gates of Fire (PvP): Two teams clash over possession of the flag. Gain points by flying through gates while holding the flag! - Spoils of War (PvP): Steal gold from carriers & the enemy while protecting your own nest, and adapt to unexpected situations! - Survival (PvP): It's every dragoneer for themselves! Pit against other players in a ferocious and unforgiving free-for-all clash. ------- CHOOSE YOUR CLASS Experience different play styles with unique classes, each with their own abilities! Shield and disorient as the Windguard, track and destroy as the Marauder, stealth and trap as the Phantom, rush and thunder-shock your opponents as the Stormraiser, vine-trap them as the Thornweaver or frost-charge them as the Rimeblood! How will you choose your path to victory? ------- FULL CUSTOMIZATION Your dragon, your style! Century: Age of Ashes offers carefully designed cosmetic items to stand out in the arena. Gain experience as you play and unlock awesome skins to customize your dragon and its rider! Don't worry, these items are purely cosmetic and offer no advantage in battle. ------- FREE TO PLAY Century: Age of Ashes is completely free-to-play. In order to keep the experience fair and equitable, in-game purchases are purely cosmetic. Battles are won by skill and teamwork alone.