Metaphor: ReFantazio Guidebook Edition Upgrade
Forge bonds and win over a kingdom divided in this award-winning fantasy RPG. The Metaphor: ReFantazio Guidebook Edition Upgrade includes a 55-page Essential Digital Strategy Guide (available in English only). The Essential Digital Strategy Guide is a carefully curated and re-edited version of the printed complete 592-page Official Strategy Guide by Future Press and features an in-depth introduction to the game's story and mechanics, along with a walkthrough of the game's first arc. As players advance, the guide provides an optimized schedule for the remainder of the journey, helping them maximize their in-game progression and experience. -Essential Digital Strategy Guide (available in English only) -Digital Artbook -Digital Soundtrack -Metaphor: ReFantazio: Shujin Academy School Uniform (7), Battle BGM & Battle Jingle Set -Metaphor: ReFantazio: Jouin High School Uniform (7), Battle BGM & Battle Jingle Set ※This product does not include the Metaphor: ReFantazio game software. ※The contents of the same name from the Metaphor: ReFantazio Guidebook Edition are the same.