34 Sports Games - World Edition
Choose your game style: Quick match or tournament? Compete or play together in the stadium! Discover a multitude of games: whether you love football, basketball, weightlifting, trampoline, archery, or even bowling, you'll find all your favourite sports here! Defend your country and travel around the globe! Choose a country and compete to get new world records! As you progress in the game, you'll have the chance to unlock new costumes for your characters. Ready to showcase your skills and take on all the challenges? Then, get started and become the champion!