Stampede: Racing Royale (Game Preview)
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game. Welcome to Stampede: Racing Royale – the wildest racing event in existence. Step on the gas in thrilling kart racing and battle events, with 60 participants all competing simultaneously. Harness your skills and a huge range of power-ups to steer your way to the front of the herd across in classic circuit racing, or fight the crowd head-on to score the most points in arena-based battles. RACING ROYALE Stampede: Racing Royale pits 60 players against one another across three-round eliminator events, culminating in a high-stakes finale to crown the winner. Rounds include Stampede Races, which offer classic karting action on outrageously inventive circuits against up to 59 other opponents, and Stampede Battles, where competitors are locked in power-up laden arenas to fight their way to victory. COLLECT & CUSTOMISE Keep racing to unlock new vehicles and endless customisation options. Find your favourite kart and make it your own with custom paints and stickers. Dress your character in the finest threads to make sure you and your wheels really stand apart from the herd. LIVE 24/7 There’s always something to be part of in the world of Stampede. Seasons, Events, Challenges, and much more mean the ways you can race are constantly changing, with new rewards always up for grabs. RACE WITH FRIENDS Start or join a party to experience the chaotic action of Stampede: Racing Royale with friends and family.