Shy Cats Hidden Orchestra
The Shy Cats Hidden Orchestra will be on tour! The kittens are shy, but they are musical! The Shy Cats Hidden Orchestra is a hidden object game with musical elements. Each hidden character found unlocks a new musical instrument inside each game's level. Thus, you'll be able to create your own songs as you find cute little kittens hidden by beautiful 2D cartoon backgrounds. - Explore ten levels in cartoon hand-drawn style. - Build ten new songs composed exclusively for the game. - Find over 200 hidden shy cats and special hints. - Solve a enigma in each level to enable the secret kitten. Make your own music!